Wednesday, April 20, 2011

Premii de Paste (Easter awards)

Share






Please scroll down for English version
            
           Am primit de la Ancuta niste premii dragalase pentru care ii multumesc frumos!!!

Vreau sa dau aceste premii mai departe lui:


Va doresc tuturor o saptamana frumoasa ce sa va aduca pace in suflet!


English version

     I've received from Ancuta some very nice awards, and I want to thank her because she was so thoughtful!
I'm giving these awards to:

Silvia
Roxana
Diana
Flo
Sabina

I wish you all to have a lovely and peaceful week!

6 comments:

  1. Multumesc din suflet! Inseamna mult pentru mine sa primesc asemenea aprecieri! Sarbatori fericite pline de lumina si caldura sufleteasca! Pupici :*

    ReplyDelete
  2. Diana, ma bucur ca iti fac placere! Le meriti, caci ai un blog foarte fain :) Te pup si iti doresc si eu tie sarbatori frumoase langa cei dragi!

    ReplyDelete
  3. Multumesc, Alina! Chiar imi sta bine in verde!

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca sunt pe placul tau Sabina :) Paste fericit!

    ReplyDelete
  5. Hello ..eu sunt putin bulversat momentan :) ,am stat sa citesc articolul cu ouale vopsite natural pentru cae ceva vreme de cand nu am mai vazut modul acesta, acum imi vad numele in lista ...iti multumescmult pentru mentiune apreciez in mod deosebit . Paste fericit !

    ReplyDelete
  6. Salut Flo :) bine ai venit pe blogul meu, ma bucur ca iti plac ouale (sper ca iti plac :)) ti-am daruit si tie premiile pentru ca ai un blog frumos si vreau sa il vada si altii :) Iti doresc si eu tie un Paste fericit si luminos ce sa iti aduca pace in suflet!

    ReplyDelete

Astept comentariile voastre cu mult drag, pentru ca sunt foarte importante pentru mine si ma bucura de fiecare data! Va multumesc mult! (I'm always waiting to see the comments on my posts, they're very important to me and they make me smile each time! Thank you so much!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...